HR-Assistent søges til OK Snacks A/S med fokus på daglige HR-opgaver og personaleadministration.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

OK Snacks A/S, der har adresse i Ejstrupholm i hjertet af Jylland, søger en erfaren og engageret HR-Assistent til at styrke deres HR-afdeling. Som HR-Assistent bliver du en nøglespiller i håndteringen af forskelligartede HR-opgaver og bidrager til at sikre en professionel og velfungerende HR-funktion i en vækstorienteret virksomhed.

Dine ansvars- og opgaveområder

I tæt samarbejde med ledelsen og en lønansvarlig medarbejder, kommer du til at varetage en bred vifte af daglige HR-og Personaleadministrative opgaver, herunder:

  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, både for funktionærer og for timelønnede medarbejdere.
  • Implementering af introduktionsforløb for nye ansatte.
  • Indhentning og vedligeholdelse af medarbejderdata.
  • Løbende opdatering af stillingsbeskrivelser.
  • Læse og formidle overenskomstviden (Dansk Industris Overenskomster).
  • Medvirke ved lønkørsel og være back-up for lønningsbogholder.
  • Administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, herunder:
    • oprette jobannoncer 
    • annoncering på diverse platforme,
    • have styr på annoncedeadlines,
    • planlægning af interviews,
    • lejlighedsvis medvirke ved interviews,
    • andre understøttende aktiviteter i forbindelse med rekruttering.
  • Støtte ledelsen i personalespørgsmål.

For at sikre en effektiv opfølgning på f.eks. uddannelse, ferie, sygefravær mv., samarbejder du tæt med ledelsen, og sikrer en valid udarbejdelse af korrekte statistikker. HR-afdelingen hos OK Snacks A/S, håndterer desuden ansøgninger om refusion i forbindelse med sygdom og orlov og varetager tager herudover kursustilmeldinger og -refusioner.

Som HR-Assistent i OK Snacks A/S, har du også medansvar for at sikre overholdelse af GDPR, ligesom det forventes at du har basisviden om whistleblower ordningen.

Du vil komme til at løse en række ad-hoc HR-opgaver, og du kommer til at være lejlighedsvis back-up for administrative kolleger under ferie eller sygdom. 

Din baggrund

Vi søger en kandidat med mindst et par års erfaring som HR-assistent eller -administrator. Du har stærke analytiske evner og en administrativ tilgang til opgaverne. Din arbejdsstil er præget af struktur, overblik og grundighed. 

Andre væsentlige kvalifikationer:

  • Erfaring med overenskomster og lønforhold.
  • Praktisk og administrativ erfaring fra en HR-afdeling.
  • Erfaring med løn og lønkørsel.
  • Evne til at bevare overblikket og håndtere flere opgaver samtidig.
  • Serviceminded, fleksibel og positiv indstilling.
  • Loyal og professionel tilgang til arbejdet.
  • Rutineret bruger af MS Office pakken.

Du tilbydes

OK Snacks A/S er en vækstorienteret virksomhed, hvor du vil opleve muligheder for både personlig og faglig udvikling. Udover en solid arbejdsplads og nogle rigtigt gode kolleger, tilbydes du attraktive ansættelsesvilkår, herunder:

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Attraktive personalegoder.
  • Kantineordning.
  • Sundhedsforsikring og massageordning.
  • Mulighed for efteruddannelse/opkvalificering mv.

Om virksomheden

OK Snacks A/S er en virksomhed i konstant udvikling, og vi ser frem til at byde en ny HR-Assistent velkommen i vores team. Er du klar til at tage udfordringen op, og har du den rette erfaring og indstilling, ser vi frem til at modtage din ansøgning inden ansøgningsfristen.

Ansøgningsfrist: 

Der er ingen ansøgningsfrist på stillingen, men vi tager jobopslaget ned, når vi har fundet den rigtige HR-medarbejder til OK Snacks A/S.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den helt rigtige person.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og Rekrutteringspartner John Pagaard på tlf. +4520904970. Læg evt. en besked på telefonsvareren, så bliver du kontaktet så hurtigt som muligt. 

Hos Co.& Pagaard ApS kan du være sikker på fuld fortrolighed, og vi indhenter ikke referencer uden din forudgående tilladelse og viden.  

Sådan søger du stillingen

Tryk på ansøgerlinket øverst til venstre, og send os dit CV og meget gerne en motiveret ansøgning.

Når du klikker på ansøgerlinket, kommer du automatisk over i Co.& Pagaards rekrutteringssystem, hvor dit CV og din ansøgning samt øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. 

Det er vigtigt at du anvender denne fremgangsmåde af hensyn til GDPR. Metoden giver dig en langt bedre datasikkerhed og højere beskyttelse af dine personoplysninger. 

Ansøgninger modtaget på anden måde, vil ikke blive behandlet, og fremsendt materiale vil blive slettet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Co.& Pagaard ApS, Dannevirkevej, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103047

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet