Erfaren HR-Assistent med administrativ forståelse til OK Snacks A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

OK Snacks A/S, der har adresse i Ejstrupholm i hjertet af Jylland, søger en erfaren og engageret HR-Assistent til at styrke deres HR-afdeling. Som HR-Assistent bliver du en nøglespiller i håndteringen af forskelligartede HR-opgaver og bidrager til at sikre en professionel og velfungerende HR-funktion i en vækstorienteret virksomhed.

Dine ansvars- og opgaveområder:

I tæt samarbejde med ledelsen og en lønansvarlig medarbejder, kommer du til at varetage en bred vifte af HR-administrative opgaver, herunder:

  • Støtte ledelsen i personalespørgsmål.
  • Læse og formidle overenskomstviden (Dansk Industris Overenskomster).
  • Administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, herunder:
    • oprette jobannoncer 
    • annoncering på diverse platforme,
    • have styr på annoncedeadlines,
    • planlægning af interviews,
    • lejlighedsvis medvirke ved interviews,
    • andre understøttende aktiviteter i forbindelse med rekruttering.
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, både for funktionærer og for timelønnede medarbejdere.
  • Implementering af introduktionsforløb for nye ansatte.
  • Indhentning og vedligeholdelse af medarbejderdata.
  • Løbende opdatering af stillingsbeskrivelser.

For at sikre en effektiv opfølgning på f.eks. uddannelse, ferie, sygefravær mv., samarbejder du tæt med ledelsen, og sikrer en valid udarbejdelse af korrekte statistikker. HR håndterer desuden ansøgninger om refusion i forbindelse med sygdom og orlov og varetager tager desuden kursustilmeldinger og -refusioner fra forskellige uddannelsesfonde.

Som HR-Assistent i OK Snacks A/S, har du også medansvar for at sikre overholdelse af GDPR, ligesom det forventes at du har basisviden om whistleblower ordningen.

Du vil komme til at løse en række ad-hoc HR-opgaver, og du kommer til at være lejlighedsvis back-up for administrative kolleger under ferie eller sygdom. 

Din baggrund:

Vi søger en kandidat med mindst et par års erfaring som HR-assistent eller -administrator. Du har stærke analytiske evner og en administrativ tilgang til opgaverne. Din arbejdsstil er præget af struktur, overblik og grundighed. 

Andre væsentlige kvalifikationer:

  • Kendskab til personalejura, og gerne erfaring med ansættelser, overenskomster og lønforhold.
  • Praktisk og administrativ erfaring fra en HR-afdeling.
  • Evne til at bevare overblikket og håndtere flere opgaver samtidig.
  • Serviceminded, fleksibel og positiv indstilling.
  • Loyal og professionel tilgang til arbejdet.
  • Rutineret bruger af MS Office pakken.

Du tilbydes

OK Snacks A/S er en vækstorienteret virksomhed, hvor du vil opleve muligheder for både personlig og faglig udvikling. Udover en solid arbejdsplads og nogle rigtigt gode kolleger, tilbydes du attraktive ansættelsesvilkår, herunder:

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Attraktive personalegoder.
  • Kantineordning.
  • Sundhedsforsikring og massageordning.
  • Mulighed for efteruddannelse/opkvalificering mv.

Om virksomheden

OK Snacks A/S er en virksomhed i konstant udvikling, og de ser frem til at byde en ny HR-Assistent velkommen i deres team.

Virksomheden ligger i Ejstrupholm, og beskæftiger mere end 175 engagerede medarbejdere og er den største producent af private label snacks i Danmark.

OK Snacks A/S er desuden en af verdens største producenter af flæskesvær, og eksporterer deres kvalitetsprodukter til glade forbrugere i mere end 40 forskellige lande.

Deres produktion foregår fuldautomatisk med moderne overvågningsudstyr og med anvendelse af de nyeste teknologier.  

Læs mere om virksomheden på www.ok-snacks.dk

 

Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt rekrutteringspartner John Pagaard fra Co.& Pagaard ApS, på tlf. 2090 4970, eller evt. mail til jop@copagaard.dk

Ansøgningsfrist: 

Der er ingen ansøgningsfrist på stillingen, men så snart vi har fundet den helt rigtige HR-Assistent til OK Snacks A/S, tager vi stillingen ned.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den helt rigtige person.

VIGTIGT!

Sådan søger du stillingen

Tryk på ansøgerlinket, hvorefter du dirigeres videre til vores rekrutteringssystem, hvor dit CV

og din ansøgning samt øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet

er uploadet. 

Det er vigtigt, at du anvender denne fremgangsmåde, fordi det giver dig en langt bedre datasikkerhed og højere beskyttelse af dine personoplysninger.

Bemærk venligst, at af hensyn til ovenstående, vil ansøgninger og CV fremsendt der fremsendes via mail, blive slettet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Co.& Pagaard ApS, Dannevirkevej, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946244

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet